Mitt uppe i allt.

Idag har jag rört om ännu mer i mitt rum! Det går knappt att gå här längra och jag vet inte vart jag ska bli av! Känns mer som att jag drar fram alla prylar för att sedan dumpa dem på bästa lediga plats på golvet. Sen ligger de bara där och tar plats. Jag kan liksom inte bestämma mig för om jag ska ta hem det eller slänga det eller vad jag ska göra med det. Men Randy sa åt mig att jag skulle tänkta såhär; Är det värt 250 dollar för att ta hem det? Och nej, många saker är inte värda så mycket pengar för att jag ska packa dem i en tredje resväska. Så jag antar att jag får dela upp alla saker i "Ja" "kanske" och "Nej" högar istället och se vad som får plats. Dessutom, mina termobyxor som kostade 20 dollar får nog ta och hamna i kanske-högen. Jag menar, 20 dollar är ingenting och jag kan ju alltid köpa nya :)

Sen så har jag varit till IKEA idag och köpt lite saker till middagen som jag ska ha imorgon. Det är Natalinas sista kväll, så vi ska ha en köttbullemiddag hemma hos mig med massa annat tillbehör. Blir säkert jätte trevligt! :D Sen åker hon minsan till Chicago på onsdag, den fubbisen! Hade jätte gärna velat åka dit en gång till! Min Chicago resa kan ni läsa om HÄR, HÄR, Kiss-tjejen ---> HÄR, HÄR, och HÄR


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0