Chicago, dag 2

Dagen efter var vi väldigt trötta... Inte så konstigt kanske, med tanke på att vi blev väckta mitt i natten och var lite upprörda för att somna om!
I alla fall så tog vi en båttur i kanalen och ut på sjön. Blåste gjorde det, men det var jätte fint.
Efter det så drog vi runt i Downtown Chicago igen och så gick vi och kikade på The Backingham fountain, käkade pizza och gick till stranden och doppade fötterna, bara för att liksom!
På kvällen käkade vi på House of Blues, men jag tyckte inte att det var någonting speciellt med det stället. Jag menar, de hade en rolig inredning och livemusik, men själva maten var väl normal, bara lite dyrare... Ungefär som Hard Rock Cafe, man får en dyr hamburgare liksom.












//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fyy vad jag saknar vårat hostel!

2010-10-19 @ 18:58:54
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0