Chicago

Vilken jäkla helg alltså! Klockan är 11 på kvällen och jag kom precis hem! Jätte trött! Var en lång, men väldigt rolig helg! Jag berättar mer imorgon! Nu vill jag typ bara krypa ner i min egna säng och sova!
Här kommer i alla fall några bilder från helgen ;) Sears Tower, The Bean, Någon Skyline utsikt från någon ramp, ett awsome bordsparasoll vi hittade och så såklart utanför Hard Rock.
God natt!

Such an awsome weekend! Its 11 pm and I just got homw! So tierd! It was a long, but a really funny weekend! I tell you more about it tomorrow! Now I just want to go to sleep in my own bed.
Here are some picure ;) Seards Tower, The bean, some skyline wy from some ramp, an awsome parasol, and of course outside Hard Rock.
Good Night





//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0