Resuscitation

Jag har en ide om att återuppliva den här bloggen. I alla fall nu när jag ska iväg igen. 

Jag åker till USA om en vecka, lite kortare den här gången, det blir bara tre veckor. 
På de här tre veckorna ska vi hinna med mycket, och jag ser verkligen fram emot det. 
 
Att få komma bort, bryta vardagen och återuppleva alla de där bra minnena från den där tiden för längesedan. 
Just nu är min vardag ganska grå, men jag har en känsla av att den kommer att lysa upp av regnbågens klara färger så fort jag går ombord på det där planet. 

Det är jue inte så att jag inte försöker att färglägga min vardag, men vid varje försök kommer det någon och gnäller. Som igår till exempel, jag skulle vara lite rolig på jobbet. De flesta tyckte det var roligt, men någon eller några tyckte inte det och tog ner min färgklick igen. 
 
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0