Super Bowl Sondagen

Sondagen var lite lungare an lordagen. Jag menar, for det forsta vart jag sjuukt bakiis under hela dagen. Jag tog liksom en dusch efter att jag kommit hem fran baren och sen sova jag kanske i fem och en halv timme innan jag steg upp igen.
De ska ju kopa en ny liten hundvalp har, sa vi akte och kollade pa dem. Super soooota! Jag vill ha en! Jag glomde saklart kameran, och ville inte ritkgit stta och ta en massa bilder inne i nagon annans hus!
Efter det sa akte vi till ett Vinprovningsstalle, fikade och drack vin. Det var ritkgit mysigt och nagonting som jag aldrig har gjort forrut. Forresten, det kanns super bra att inte vara under 21 langre!
 
Eftersom det var Superbowl Sondag, sa akte jag, Marina och Natalina pa BBQ hos vara kompisar. Jag skojar inte nar jag sager att det var minst 30 pers i huset! Och mat overallt. De flesta hejjade pa Baltimores lag, the Ravens. Som jag tror vann? Darfor hade de aven lila muggar och dekoration.
Vi var alla tre lite trotta, sa vi korde hem innan matchen vart slut, lite for att ingen av oss ar sarskilt intresserade av idrott 'what so ever'.
 
Trotta tjejer : )
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0