Back to 2010

Jetlagen sitter i ett litet tag till, kanner jag. Vaknade halv 8 imorse igen och blir trott tidigare pa kallarna.
 
Helgen ar avklara och vi har haft fullt upp!
I lordags vart vi till Panera Bread och kakade lunch. Oh, saknade mat! Jag drack saklart lemonade till det.
Shoppade lite pa Super Target och kollade i lite andra affarer. Sedan foljde jag med familjen till The Japanease Steakhouse och at middag. Hem igen och ivag for att traffa vara gamla vanner pa en bar.
Det kandes verkligen som 2010 igen och jag trodde verkligen att jag tog dod pa Jetlagen da vi kom hem fyra pa morgonen. Da hade vi bade hunnit dansa i timmar, kramat om alla gamla polare, svept 4 long iland drinkar (eftersom de kostar typ 70 spann har) och deckat pa Ihop restaurangen. 

 
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0