Högskoleprovet

Jag hoppas att alla har haft en trevlig helg. Själv har min varit fantastisk! Hela lördagen tillbringade jag med att skriva högskoleprovet, fy fan vad svårt det var! Aldrig igen! När jag kom hem den dagen (igår) så gick jag raka vägen till min sköna säng och somnade. Sov gjorde jag tills det var dax att hämta Gustav vid tåget, min lillasysters dejt. Det är en lustig historia det dära, för Gustav och Amanda är ett par kompisar som jag träffade när jag pluggade på Fridhem. De är Helsingborgare för er som inte vet, och på min 23 års dag för ett par veckor sedan, så introducerades Anna och Gustav med varandra. I alla fall så hade vi bestämt utgång igårkväll med andra kompisar. Det blev en bra kväll. Nu ska vi kolla på "Doctor Who".
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Låter som en perfekt helg det där ju ;) bortsett från högskoleprovet hehe :P men festande o sen doctor who, bättre kan det inte bli hihi ^^ vilken säsong är ni på nu? vi ska precis börja på säsong 4 :)

2013-04-08 @ 10:19:32
URL: http://lisbethdot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0