Februari 3

(Jag vet att jag redan skrivit om detta, men eftersom jag kör dag för dag nu så får det bli såhär! Dessutom så skriver jag ju inte likadant, ;) )

Jag lyckades nog sova kanske fyra, fem timmar innan det var dags att stiga upp igen. Familjen skulle iväg på en vinprovarsak, som jag ville med på. Dessutom skulle de hälsa på hundvalpen som de hade köpt, som var för ung för att lämna mamman.
Så med en bakfylla som hette duga, masade jag mig upp ur sängen och in i duschen, för att åka iväg och dricka vin och käka ost och mysa med gulliga valpar.
När vi kom hem på eftermiddagen fick jag vila kanske 30 minuter, för sen skulle jag iväg med Natalina och Marina för att träffa våra vänner igen, som hade en BBQ och Suoperbowlfest. Det är tufft, att försöka umgås med både sin gamla familj och vänner på samma gång, men sova kan man göra när man är gammal (de flesta gamlingar verkar ju inte göra annat ändå) så jag fräshade till mig, fortfarande inte nykter sen gårdagen och deffinitift inte efter vinet jag hade druckit under eftermiddagen, och åkte iväg på BBQfest.
Jag är inte alls intresserad av Superbowl eller amerikansfootball whats so ever, men att träffa våra kompisar igen är ju alltid roligt. Så det blev en trevlig kväll, och jag var överlycklig då både Marina och Natalina oxå ville åka hem vid tiotiden.
När vi kom hem tog jag en snabbdusch och kastade mig i säng, jag somnade innan jag hann landa bland de mjuka kuddarna i den stora Queensize sängen och sov sedan gott tills det var dags att stiga upp igen.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0