Februari 2

På lördagen vaknade jag halv sju, jag skyller på Jetlagen. Då jag var för pigg för att somna om bestämde jag mig för att ta med mig Daisy på en morgonpromenad, någon som hon verkligen behövde...
När jag kom tillbaka käkade jag och Natalina frukost, hon kunde inte heller sova.
Sen under dagen hade vi bestämt oss för att käka lunch på "Panera Bread", ett av våra favoritställen. Självklart tog vi en tomatsoppa och en mossarella och tomat panini! Mums!
Sen körde vi mest runt i lite affärer. Jag kan ju inte förneka att jag saknar shoppingen i USA!
På kvällen åkte jag med min familj till det Japanska stekhuset, där de lagar maten vid bordet. Även det en mat som jag har saknat! Randy tyckte att jag skulle ha ett par stycken Mai Thai, så så fick det bli!
När vi sedan kom hem efter middagen var jag lagom glad, fnittrig, jetlagd och stressad, för nu skulle jag iväg med Natalina och Marina för att träffa våra gamla kompisar på en bar i Reston.
Jag bytte snabbt om och sedan körde vi iväg till den där baren vi hade bestämt träff vid. Och jäklar vad roligt vi hade det! Drinkar i USA är ju betydligt mycket billigare där än i Sverige, och när jag hade druckit upp min Long Iland drink, som bara kostar en tredjedel av det svenska priset, tyckte alla killarna att jag inte kunde sitta med ett tomt glas, så jag fick en ny drink efter drink, av Long Ilands... Och vi vet nog alla vad bara två sådana drinkar gör mot en...

Jag har ett svagt minne av att vi åkte till iHop efter att baren stängde, för jag vaknar upp av att Marina försöker ballansera en Ketchupflaska på mitt huvud, som jag kört ner mellan mina armar på restaurangsbordet.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0