Februari 1

Nu tänker jag då äntligen skriva om min återresa till USA, som jag gjorde i februari i år. Första dagen; jag anländer på Dullas international airport i Washington DC, efter att ha mellanlandat i Toronto Canada. Eftersom jag gick genom customs i Kanada, så vart det bara att traska mot utgången och bagaget när jag väl landade i DC.
Vid bagage uthämtningen stod två kära personer och väntade på mig, Ashley och Randy. Ashley kom springades mot mig med en stor ballong i ena handen, med texten "Welcome home" och en röd ros i den andra. Sandi satt och väntade på en stol en bit bort, eftersom hon hade haft en knäoperation en vecka tidigare.
Det kändes bra att återse min kära gamla familg och mitt USA igen.
Det första vi gjorde var att köra till en restaurang för att äta middag, för min del var det snarare nattamat, då det Svensk tid var midnatt. Och jag blev plågsamt påmind om de portionsstorlekar de har i USA, när min kyckling sallad för tre kom in... Jag försökte äta halva, men min mage ville bara hem och sova.
Innan vi körde hem, så skulle vi möta upp mina kompisar Marina och Natalina, då Natalina skulle med mig hem och bo hos min familj.
Det var var såklart jätteroligt att träffa dem igen efter två år! Och det kändes inte alls som att någon tid hade passerat.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0