Time to leave, again.

I'm not nervous in a bad way, I'm excited nervous.

Snart ska vi köra mot Svågertorp! Och min mage, som inte har hängt med riktigt idag, kommer väl att börja må bättre snart! Spännande är vad detta är och jag kan knappt vänta tills jag får se alperna!
Kollade igenom papperena som jag fick hemskickade när jag anmälde mig, och där stor att man kunde packa med badkläder(!?) Huh, är det redan badsäsong? Men det är klart, Bad Gastein är ju känt för sina helande varma källor och badanlägning, så klart att vi ska bada! Jag får köra på att slänga handduken samtidigt som jag slinker ned i vattnet, elller så skiter jag bara i att jag inte äger ett 6 pack och njuter av badet.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0