Back in your head

Jag har ridigt idag. Och igår. Jo jag har väl ridigt några felr dagar innan dess med. Det är roligt, och lite läskigt. Hästen är stor och pigg och jag är väldigt ovan.
Igår trampade hon mig på tårna, men efter att ha skrikit ut alla fula ord jag kan och hyperventlierat något, så konstaterade jag att tårna hade överlevt, något blåslagna, och jag hoppade upp och red i höstdimman i nästan en timme. Härliga höst.
Imorgon ska jag packa färdigt, för sedan bli det minsan en veckas semester! Ja, semester från jobbet då, jag ska väl lära mig en massa saker! Och få titta på de vackra alperna lite. Kanske åka skidor oxå, och med min kondis lär jag väl stupa mitt i backen.
 
 Säg hej till Lina, Yasmins hästen som jag rider på!
 
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0