Visuellt berättande?

Solen lyser idag! Tror att jag har blivit lite brunare och friskare! Förkylningen har släpt för länge sedan men jag har haft så jäkla ont i halsen i över en vecka nu... Det är ju inte allt för roligt.
Annars sliter jag på med mina arbetsprover. De är snaaart klara! Men jag kom fram till att den uppgiften som jag trodde skulle vara enklast nog ändå blev den svåraste. Jag vet inte alls hur jag ska tolka den eller hur jag ska göra eller om det jag gör ens blir rätt och bra. Dumt känns det helt enkelt, det jag har gjort.
Det går ut på att skapa en visuell berättelse utifrån ditt hem. Sen har jag börjat få för mig att jag ska göra ett collage med olika bilder tagna i mitt hem, men jag tror knappast att de vill se hur jag bor.

Visuell betyder att man berättar något med hjälp av bilder.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0