Nu är jag här igen!

Våren är här! Den är fin, väldigt fin. Och härlig med för den delen.

Jag måste medge att jag faktiskt saknar bloggandet lite. För tillfället har jag inte alldeles för mycket att blogga om, eller så har jag det? Jag skulle förstås kunna blogga om min ångest över vad jag ska göra efter denna sommaren. Söka en utbildning till en Designerskola? Varför vill jag bli Designer? Like mycket som varför vill jag bli sjuksköterska eller djurvårdare eller jobba inom FN? Svaret är lite enklare på vissa frågor, för att hjälpa folk! Kan man göra det inom Design? Det är ju ett brett område och klart att man kan designa saker som får folk att tänka efter, förstå och frukta för verkligheten?
 .... När jag skrev det så lät det som en riktigt rolig utmaning! Kanske kan jag klara av det? Men hur vet man?

 

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Har du gjort bilden själv? Jättefin:-) saknar dig!!

2012-03-15 @ 02:25:37
Postat av: Rebecca

Taack! :D Klart att jag har gjort bilden själv ;)



Saknar dig med massor! :D

2012-03-15 @ 13:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0