En tjej är på bra humör

Just nu sitter jag och korridors hänger med mina grannar. Det är roligt! Det har sin charm att bo i korridor, samtidigt som Mont Everest av disk bara blir högre och högre i vasken!
Under sängen bebos av damråttor och spindlar för tillfället, varje gång jag öppnar fönstret om mornarna för att vädra, så slinker det in en ny liten spindel till gemenskapen. Ibland virrar de sig in i duschen och då möter de sitt öde i avloppen medan jag står och hoppar på tårna med duschen i handen...

Nej, nu ska jag arbeta med ett visst DVD omslag med folder som ska skickas till tryck förhoppningsvis imorogn. Omslaget är klart, folder med nästan! Ska bara avsluta lite saker i det sen skare nog vara klart! Både Hedvig och jag är måttligt trötta på detta omslag nu!

Tjao tjaoo


Enjoy me and the Tour dé Eiffel!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Nina

Yooooo becca! I found you hehe

2012-03-16 @ 12:20:47
URL: http://ninacronholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0