And the day has come when we meet again!

Spontanitet, vad skulle vi göra utan den? Jag lever på den! Jag älskar den och suger ut varje liten droppe av den!
För några dagar sedan skrev en kompis från mitt USA liv och undrade om det var någon som ville träffas nästa vecka. Jag svarade ja, och nu är resa bokad och hon kommer på tisdag. Samtidigt kommer en annan tjej från Sverige ner till Skåne för att vara med i vår lilla reunion. Dessa två tjejer har jag inte sett sen jag åkte hem i juni förra året, så glädjen bara bubblar inom mig! Sofia bor ju redan tio minuter från mig, så vi blir ju faktiskt fyra tjejer från den gamla goda tiden som får umgås i ett par dagar!

Just nu sitter jag och pluggar röven av mig, eftersom jag har sett in i spåkulan och ser att jag kommer vara magsjuk hela nästa vecka, med undantag av måndagen. Eftersom vi har börjat med nya kurser missar jag inte så mycket!

Nu ska jag dyka ner i matteboken igen och samla ihop det avslitna håret som ligger på golvet. Kanske laga lite kvällsmat oxå på det?

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lol, älskar detta inlägg ^^

2012-03-18 @ 19:08:14
Postat av: Mamma

Tur du har en spontan mamma också som går med på detta också :)

2012-03-18 @ 22:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0