En veckas jobb

Idag störtade ännu en gång Håkans helicopter. Hexacopter snarare bestämt.

Annars då? Själv har jag börjat jobba i hemtjänsten, det går bra och mycket är ju som förra året, vilket är väldigt skönt. Räknade ut att jag totalt på hela sommaren har sju dagar då jag jobbar från 7 - 16, resten är kvällar och korta dagar! Vilket passar mig utmärkt då jag verkligen inte är någon morgon människa och efter att ha börjat klockan sju är det rätt skönt att slippa eftermiddags passet. Förra sommaren hade jag typ en kväll och sen nästan bara 7 - 16 turer, var man trött eller?
Nej, sluta klockan ett eller två en solig dag är ju bästa tiden för att hinna ner till stranden eller träffa lite kompisar för en fika.
 
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0