Jag gör en APP

Idag har jag börjat med min App, en del av arbetsproverna till Beckmans. Eftersom denna ska skickas iväg som en bedömning för att komma in på en skolan och jag inte vill ha copycats, så får ni vänta med vad min ideé är... inte för att jag tror att någon annan som söker till Beckmans läser min blogg, men jag väntar tills alla grejerna är klara.

För övrigt har jag fått svar på Antagning.se, som säger att jag har behörighet till alla mina andra sökningar där. Tydligen har jag olika meritpoäng på de olika skolorna, någon som vet varför?

Känner att jag borde avsluta uppdateringen om mina sista veckor i USA. Här är iaf jag, med tre Brittiska tjejer från Cali-touren jag gjorde, och ska flyga helicopter över en av världens mesta kända Canyons.
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Nina

vad duktig du är! självklart såg jag att det var du på headern :)

Det passet är på friskis o svettis och är typ blandad dans, lite salsa, lite reggeaton o sånt! skitskoj och riktigt svettigt!

2012-04-23 @ 21:52:34
URL: http://ninacronholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0