From Paris to Berlin

Ikväll ska jag åka till Berlin. Det känns väldigt spännande! Vi åker med skolan, klassen kan jag nog inte riktigt påstå att jag åker med då vi bara är fyra pers från min klass, men vi blir ändå ett gäng från Allmänna linjerna.
Berlin känns som en spännande stad och jag har velat åka dit nu i några år! Så äntligen! Trodde ju att jag skulle åka dit och träffa kompisar från USA, men det får bli en annan gång, kanske i sommar? Jag funderar nämligen på att göra en eurotrip i slutet av sommaren, efter jobbet och innan skolorna börjar, om jag nu kommer in och vill fortsätta plugga i höst. Det hade varit så sjukt roligt! Besöka en massa Europeiska länder och städer, träffa gamla kompisar och bara dra runder dit man känner för!
Men i alla fall, Berlin är det just nu som gäller och jag är verkligen pepp på att komma bort lite! Gah! Är så sjukt trött på Svalöv, på Hammenhög och på SKåne! Trött på Sverige helt enkelt! Är det konstigt om jag fortfarande lider av Post - USA syndrom?


Fottar ett par turister i Paris, Sofia fottar mig.
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

From Paris to Berlin in every disco I get in my heart is pumping for love;-) tack för att du gav mig den på skallen:-P ha det nu jättekul!!

2012-04-29 @ 13:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0