Lite uppdatering

I skrivande stunds sa sitter jag pa ett hotelrum i Key West. Igar (mandag) sa hyrde vi en bil och drog soderut. Nu har jag varit mer soder an vad jag nagonsin varit forrut, aven vid USAs sydligaste punkt.
Innanvi drog ner hit sa var vi 2 dagar i Miami, det var jatteroligt! Som vanligt ;) Hinner inte beratta mera nu, men kan ju beratta att vi sov i ett rum for 12 personer, och vi hade 2 bogar i varat rum. Tja, vi alla i rummet gick ut i sondags, och igar sa vaknade  jag upp med att de tva bogarna spoonade varandra. Hm...? Haha!
Imorgon ska vi ut och snorkla och sedan kora upp mot Miami beach.


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte för att klaga, men på ditt inlägg så låter det som om det är något fel med att vara bög. Som om det inte skulle vara lika ok för två bögar att spoona som för en kille och tjej. Jag vet ju att du inte menar det på det sättet, men på ditt inlägg så låter det så.

2011-05-19 @ 14:53:04
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0