Sun Trek

Igar sa borjade varan Campin tour med Sun Trek. Vi akte till vackra San Diego, dar vi reste vara talt. Avslutade dagen med en  Bon Fier. Ni sag ju vad som hande igar, men vi sag aven Hollywoodskylten och lite annat av LA.
Tyckte det var jatte kul nar ledaren sa att vi sover tva och tva i talten och Marina och Natalina genast kramar om varandra och ska sova tsm. Ibland kanner jag mig som trede hjulet! Suck. Aja, det fungerar annars jatte bra, so far...
Jag har inte sa mkt tillgang til internet och det ar ratt sa segt. Vi  ska till lite stallen nu innan Las Vegas, utan internet alls. Men vi ska till Grand Canyon och Joshua national tree park.

Nagra bilder lyckades jag iaf att ladda  upp



Venice Beach


Santa Monica


Snorkleing Key West

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kram :)

2011-05-27 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0