Sa ni inte missuppfattar!

Det dar med att jag skrev att de tva bogarna sponade, alltsa vi umgick redan med en av dem sedan dagen innan, andra dagen, pa eftermiddagen, kom han till rummet over exalterad over en kille han hade spanat pa gatan, och sedan upptackt att han bodde pa rummet. Ungefar sahar:
Heeej tjejer! Alltsa, idag nar jag gick pa gatan sa sag jag denna kille med den perfekta rumpan och laren.. etc. Sedan sa han att han hade kommit tillbaka till rummet och sag att han bodde i samma som vi. Han pekade pa sangen och jag sa att han sitter bakom en av sangarna med sin dator... Ni kan fatta som vi garvade nar han sag efter och Josh sitter dar! Haha! Sen, sa borjade dom att sancka och vi gick ut tillsammans. Kyle sa oga mot oga att han tyckte Josh var super sexig med fin kropp etc. De strulade pa dansgolvet och hade det trevligt och vi tyckte att det var hur kul som helst att vara med de. Vi gick tidigare, sa nar de kom hem halv sex sa sov vi alla. Lite overraskade over att se dem ligga i samma sang, inget fel med, bara lite kul ;) hehe.

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: mamma

kan du berätta om resan istället? hade varit mer kul :)

2011-05-20 @ 10:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0