Så börjar även jag att packa!

Med tio dagar kvar i Virginia (borträknar de sista 6 dagarna efter min resemånad) påbörjar jag härmed min packning. Det ska sorteras ut, och det ska sorteras ut igen! Aldrig att jag kommer att ta hem allt som jag har i mitt rum just nu! Dock vill jag ju ha hem alla minnes saker!
Kläder däremot är någonting som jag kan gallra bort en hel del bland! Det kommer bli tufft och svårt, då jag tillhör dessa människor som har svårt att slänga bort saker. Jag har svårt att slänga bort kläder, med tankar i huvudet som "Jag kommer ju att gå ner i vikt igen och då kommer jag att använda det", eller, "När jag jobbar med annat och går i skolan kommer jag att använde detta mer" ,, Sista meningen betyder att när man sitter hemma i ett hus hela dagarna så klär man gärna inte upp sig. Mjukisbyxos och thirt känns bättre. Men hemma, då jag kanske är ute lite mer och börjar skola och annat jobb, så klär man sig kanske lite bättre.
Men, jag har i mitt bakhuvud den där insikten av att betala 250 dollar för tre väskor, och det går bara inte! Nejnej! Här ska slängas och skänkas bort! Jag menar, jag kommer aldrig att använda vissa saker igen, även fast jag vill tro det ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Både Walmart och Target har massa minneskort i butiken, i olika format m.m, det är så klart mest SD kort, men några andra med. Så gå dit och kolla, eller fråga. ;) Du kan ju alltid ta med ditt och visa. Ett tips är annars att kolla deras hemsida, för där finns det MASSOR och det är mycket billigare än i butiken. Det är även gratis frakt till din närmaste Walmart butik, så då kan du bara hämta ut varorna där. Men det tar 7-10 dagar att få sakerna. Så det är kanske för sent för dig. Men som sgat, kolla in butikerna, det finns en hel del.

2011-05-02 @ 23:58:11
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Både Walmart och Target har massa minneskort i butiken, i olika format m.m, det är så klart mest SD kort, men några andra med. Så gå dit och kolla, eller fråga. ;) Du kan ju alltid ta med ditt och visa. Ett tips är annars att kolla deras hemsida, för där finns det MASSOR och det är mycket billigare än i butiken. Det är även gratis frakt till din närmaste Walmart butik, så då kan du bara hämta ut varorna där. Men det tar 7-10 dagar att få sakerna. Så det är kanske för sent för dig. Men som sgat, kolla in butikerna, det finns en hel del.

2011-05-03 @ 00:02:41
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: alex

kom bara ihåg det jag sa ;P puss lycka till :D

2011-05-03 @ 03:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0