Rasseskåning? Eh?

Eeehh...? Jag fick detta skickat till mig på en sida som jag tydligen var medlem på, som jag nu ikväll loggade in på för att avsluta medlemskapet. JAG har inte skrivit nedanstående! Haha! Men hur fan ska man tolka det?! :P

Så är du en RASSESKÅNING du Skåneländare?

Kom ihåg att om du är Skåning tillhör du ingen folkgrupp och har en helsvensk dialekt som är ful och påminner om de ”rasistiska svinen” på andra sidan Öresund! Du ljuger om den skånska historien med påstådda grymheter ifrån uppsvenskt håll. Du ska hålla käften om mångkultur och låta regeringen i Stockholm byta ut dig emot de nya berikarna.

Karl X misslyckades med att byta ut Skåningarna, detta historiska misslyckande upprepar man inte igen, nu ska den vidriga skånska dialekten bort och de uppkäftiga bonjävlarna ska bytas ut emot fredsälskande muslimer en gång för alla! Sug på den ni ”rasseskåningar”. Karl X kallas i skåningars folkmun för Måns Bock..denne skall ej förknippas med Landskronas Socialdemokrat Måns Back Nilsson! (ironiinlägg för de som inte har förstått det)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0