Packar

Jag gav upp mitt tappra försök av att städa/packa ur rummet och gav mig istället på att packa inför min resemånad. Just nu ser det ut såhär;



Två par shorts, lite toppar, 2 tröjor, underkläder, bikinis och tre par skor. Flipflpos, sandaler och sneakers.
Nu hoppas vi bara på att detta får plats i 1 ryggsäck och en lite rulväska. Ryggsäcken är redan halvt fyllt med en sovsäck och en dushhandduk! Hur jag ska göra med en beach handduk är fortfarande ett frågetecken, men det tänker jag lösa senare. Jag och Marina har tappert letat efter en stor sjal, som folk i Sydamerika använder på stranden, men utan någon tur alls! Bara vanliga sjalar, som är för små.
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0