Jag och min Nano

Jag älskar min iPod Nano och jag älskar ljud böcker!
Igårkväll så fick jag stanna hemma och "jobba", då det hände någonting och Sandi och Randy fick spendera halva natten på sjukhuset. Inget alvarligt, Sandis mamma blev sjuk och som gammal är man lite besvärlig på sjukhus.
I alla fall så satt jag i köket och jobbade med min scrapbook, samtidigt som jag lyssnade på min bok som jag har letat efter i år och dar! Den där jäkla boken finns ju bara i hårt omslag, och jag vill ha i pocketform!
Ljudbok, har jag kommit på, är nog ändå bättre för mig. Dels för att jag slipper betala 11 dollar mer för att köpa en i hårt omslag, och dels för att jag slipper besväret med att dumpa boken i någon secondhand butik, då jag inte tänker släpa med mig mina böcker hem. Ja. Jag kommer att överge mina böcker här! Men då resväskorna blir fyllda, eller kommer så att bli, så finns det helt enkelt inte plats för dem. Och jag tror aldrig att jag kommer att läsa dem igen heller, för den delen.

Älskar den! Den är liten, rosa och har svenska språket i sig! Musik, bilder och ljudböcker, inga spel och inga filmer. Men det anvädner jag min gamla Samsung mp3 till. Filmer alltså. Om jag nu tvunget måste ha det ;)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0