Jag kan inte städa... Inte bra i alla fall!

Haha! Jag dog nästa lite när jag kom upp efter att städerskan hade åkt hem! Mitt rum såg ut som Japan efter översvämninen, så jag typ panikstädade hela mitt rum i förmiddags. Allt hamnade i sängen, i soppåsar och i garderoben! Nu när jag kom upp på mitt rum så undrar jag lite över vad hon tänker om mig och mitt sätt att städa! Och det tragiska är att allt detta kommer att hamna på golvet igen! Nej, jag ska nog ta och fortsätta att städa lite till! EN väska är i alla fall full med kläder, men den dära vinterjacka som jag fick i julklapp tar en jävla plats! Det slutar nog med att jag går igenom Security kontrollen i UGGs och en tjock vinterjacka...
Allt för att få hem så mycket saker som möjligt...

Det ser värre ut i verkligheten!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja ta jackan på dig när du ska åka hit. Den kan du ju ta av dig under resan.

2011-05-14 @ 15:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0