Inget nytt.

Denna helgen har varit lika slö som resten av veckan. I lördags så bestämde sig jag, Marina och Natalina oss för att åka till en bar och träffa typ alla andra. Men jag vet inte vad som hände, för det slutade med att vi inte pallade och hade sleepover i mitt hus med en massa bra filmer, vin, cider och nachos. Ja okey, cider har dom inte i USA, men någon alkoläsk då.
Det var trevligt!
På söndagen vaknade vi runt 1, beställde pizza och fortsatte med filmtittandet till halv nio, då jag körde hem dem! Ja, vi är lata och lever på pizza! Men denna helgen som kommer är fan våran sista helg i VA tsm, och vi måste ju spara våra pengar ;)
Dessutom, ibland är det helt enkelt bara skönt att ligga och göra ingenting med sina kompisar! ;)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0