Getting ready for departure!

Igår kväll kom Marina över. Vi skulle skriva ut ett ton papper som vi måste ha inför vår resemånad. Det vi behövde var flygbiljetterna, hotelreservationer, papper att skriva under inför våran Cali tour, bilhyrningspapper och lite fler "skriva under" saker. Nu ligger alla papper i en fin mapp som jag har, tillsammans med försäkring och pass. Ja, jag tar med passet ifall mitt Svenska körkort inte godkänns som ID. Sen är jag även lite orolig över mitt Svenska ID, eftersom jag är född 9 mars 1990, så står det på mitt Svenska ID 09.03.1990, (9 mars 1990) i USA så har de på andra hållet; 03.09.1990 (Mars 9 1990). Så riksen finns att de tror att jag är född i September! Men jag har med mitt Virginia körkort utifall att, även fast det går ut den 23 maj, så får de väl fatta att jag är från Sverige där vi gör saker på rätt sätt!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så då får du inte köra sista veckan

2011-05-12 @ 21:19:22
Postat av: Caroline

Bor du fortfarande hos familjen som du kom till i början?

2011-05-13 @ 12:25:11
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0