Bye Dear friend!

Igår kväll var sista kvällen för Pilvi, som åker hem ikväll. Vi träffades på Starbucks, men jag sa inte hejdå på riktigt, eftersom vi skulle alla mötas på ihop för frukost idag. Men vad tror ni händer? Kvart över sex knackar dom på dörren och säger att Ashley är SJUK! Fan va arg jag vart, är! Fast här hemma liksom!
Jag sms:ade Pilvi och frågade om hon inte kunde komma förbi mitt hus så att vi kunde få säga hejdå, så får se om hon kommer, hon hade tydligen mycket att göra. Men jag längtar så sjukt mycket nu efter ett jobb med fasta tider, där det inte bara dyker upp en liten surprise när man har planerat att göra någonting annat, då man annars brukar vara ledig!



Vi satt utanför Starbucks varje kväll, så vi har rätt att göra sånthär! :D Permanent Marker!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0