6 dagar kvar...

En note till migsjälv; Börja inte att städa rummet genom att dumpa allt på sängen... Det leder bara till sura miner mitt i natten när det är dax att sova!

Ikväll så möttes vi alla på starbucks igen. Det var varmt ute och mycket trevligt. Jag fick mig en omgång av alla, eller mest av Natalina och Marina. De har nämligen kommit på meningar och ord som jag regelbundet säger, som de nu de senaste dagarna mobbar mig för! Som "What do you mean" (när någon säger något som jag tycker de borde förklara vidare på) "Right", (Jag ställer en fråga eller säger ett påstående som oftast slutar på Right, eller hur) "I´m just kidding" när jag är ironiskt eller med flit säger något dumt, så lägger jag till den meningen. Bara för att vara säker på att ingen tar illa upp eller något. Jag vet inte, tänker inte på det!! "Hehehe", när jag säger något, igen ironiskt eller småelakt på skoj, så kommer mitt evil laugh i slutet. Jamie älskar det! ;) Ja, det var en hel drös med saker... och grejen var att jag inte kunde sluta säge dom heller, så resten av gänget skrattade gott varje gång Natalina påpekade det. Men jag är ju inte den som är den, utan jag kan allt bjuda på mig själv, hehehe. 
Övrigt så hade Natalina med sig en full låda med massa "skänka bort saker" och Pilvi har bara en kväll kvar i Virginia, och jag har börjat säda. Urk!

Bild från i sommras. Ack! Minnen ♥


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilket smalt ansikte jag hade. Jag tror allt mitt fett har lagt sig på min mage och mitt ansikte. Inte ok!

2011-05-03 @ 05:42:48
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0