Ready for Boston?

 Ska jag sminka mig eller inte? Tror att jag tar med mig sminket och sminkar mig imorgon bitti! Vad ska jag ta på mig? Bör jag ta med mig en extra t-shirt? Nej det blir bara mer att bära, använder ju Absolut Torr, så svettas ändå inte!
  Vilken väska ska jag ta? Den största som jag har. Vilka skor? Det ska som sagt bli kallt. Hur ska jag klä mig? Snyggt eller mera bekvämt? Vi ska vara ute hela dagen och sova på en buss två nätter, så bekvämt och varmt.   Vilken jacka? Ska vara kallt i Boston, så Den varmaste? Tar ju den större väskan, så kan ju alltid ta av mig tjocktröjan om jag skulle bli för varm.
   Räcker det med fingervantar? Ska jag ta med en halsduk? En liten i så fall.
Tandborste? Nä, jag har sådanna små, engångstanborstar som redan har tandkräm på sig, dom och tuggumi får duga!
  Min snuggie? Tar för mycket plats i väskan, jackan får duga som filt. Fast Pilvi har kanske plats i sin ryggsäck?
Kudde? Pfft!! Vem tar med sig en kudde till Boston!? Orka släpa på den! Vore visserligen bekvämt på bussen?  
Okey så ett par jeans, linne, t-shirt, tjocktröja, jacka, sneakers, vantar, smink och en scarf. Plus pengar och kamera. Japp, detta kommer att bli bra
:)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0