Tonight I´m going to Boston

Det kommer att bli en jobbig helg, för jag ska nämligen på en jobbig resa.
Ikväll, kvart i tio för att vara exakt, kommer jag, Marina, Natalina och Pilvi sitta på en buss som går mot Boston. Klocan 7 imorgon bitti kommer vi att anlända, förhoppningsvis inte tidigare!
Sen ska vi strosa omkring i Boston hela dagen, till klockan tio, då vi tar bussen hem igen. Så klockan sju på söndag morgon anländer vi i DC igen. Jag kommer att vara sååå trött och halvt död, men det är det billigaste sättet att se Boston på, och det var antingen en buss hem igen över natten eller en buss klockan 8 på morgonen, så det kändes inte riktigt lönt det där med att boka ett hostel och sova i en riktig säng.
Men det kommer nog att bli kul! Om vi inte är så trötta att vi sliter sönder varandra! Haha! Nej det kommer nog att gå bra :P Sen tycker jag nog att jag har klarat av de flesta städer på Östkusten. Är en del som jag forfarande vill se, men tiden rinner ut och jag känner mig ändå helt nöjd :) And I will be back!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0