Suck...

Idag har Ashley sitt födelsedags kalas. Jag hade inte hunnit köpa någon present, och precis när jag skulle köra säger min hostmama att hon ska ut snabbt för att göra lite ärenden, så jag blir ensam hemma med alal ungarna, innan kalaset. Jag ringer då Natalina och Marina och frågar om de kan köra till Target snabbt och köpa en present åt mig, jag vet vad jag vill ha. Säger även åt dem att det börjar 2, om två timmar, så det vore bra om de kunde komma innan dess med presenten.
Tio minuter innan två ringer äntligen Marina och säger att de står vi spelen. Jag säger vilket dom kan köpa och undrar om de kommer att vara hos mig snart. Nej, de hade ju inte shoppat åt sig själva än! Jaha, ni kunde väl åka till Target INNAN ni drog till malet? Och sen malet... Dom fattade visst inte att jag behövde presenten typ nu! Jaha, så jag sa åt dem att skita i det, tack så mycket för besväret och la på. Jag hinner ju inte åka nu ändå. Åh! Okey, det är inte deras fel att jag inte köpt något än, men... Jag ringde 2 timmar innan och frågade, dom sa ja, för dom skulle ändå till malet, men jag frågade omde kunde åka till Target först och de sa ja till det med! Irriterad... Orkar ingeniting idag! Känner mig bara sur på allt och alla.
Dax att gå ner till ett gäng 12 åringar. Hujeda mig...

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till :)

2011-03-19 @ 19:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0