St. Patrick´s day

Igår var det St. Patrick´s Day, vilket vi firade med att gå ut till en bar och dicka grön öl. Dessutom var alla barnen klädda i grönt. Jag hade ingen snygg grön tröja, den enda jag hade skickade jag hem med min kompis i vintras.
Men jag hade ju såklart mina gröna beads från New Orleans :)
Helt plötsligt så kom det upp en tjej och en kille och sa att deras kompisar ville komma över till oss, men inte vågade, så de bestämde sig för att gå över till oss. Vi tyckte ju det var hur kul som helst, så vi följde med dem till deras kompisar. De var hur trevliga och roliga som helst :)

Jag, den gröna ölen, och min Long Ilans icethe drink och pengarna jag betalar drinkarna med ;)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0