Skype date

Idag så skypade jag med min kompis Bettina :) Det var trevligt! Vi snackade i ungefär två och en halv timme. Shit, vi hade inte snackat sen hon åkte hem efter sitt besök. I alla fall inte på telefon.
Snart kommer jag hem, konstaterade vi, och hon tyckte att jag skulle flytta upp till hennes lägenhet i Växjö under sommaren och ta hand om hennes hund, medan hon själv jobbade. Hah! Jag har väl själv andra planer! Jag kommer väl att jobba jag med! Men självklart får jag väl ta och köra upp mott Växjö och hälsa på lite, kolla in hennes lägenhet etc. Vi kom även på att min skola kommer att ligga en timmes mindre resa närmare Växjö, så det är väl bra om jag känner för att dra uppåt en ledig helg. Men det är waaay in to the future, så sådant behöver man ju inte diskutera nu!
Jag har ett annat problem... Bikinisässongen börjar ju nu (ja vi har 25 C vissa dagar numera) och nästa vecka drar jag och Marina mot sydligare breddgrader. Vilken typ av bikini borde jag köpa? Eller om jag säger såhär... Push up, band runt nacken, trekants topp, band som en vanlig bh, inga band, ingen bikinitopp, en baddräckt, en swim burka, ett tält?

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: bettina

hihihi du vet ju att jag skojade, men som sagt kul om du kom upp och hälsa på sen i några dagar :) hur blev bikinin du köpte nu då? :)

2011-03-24 @ 03:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0