Packnings panik

Jag har en liten panikattak just nu! Vad i helsike ska jag packa!? Det är 22 grader på dagen, och lite kallare på kvällen! Det är risk för lite regn och åska. Gah! Ska jag packa kjol, byxor, shorts!? Ska ju bara iväg i tre dagar, men åh vad jag hatar att inte veta vad jag ska packa :( Ska nog packa ner min jeankjol och leggins, ett par långa och ett par kortare. Är kortare leggins ok? Ja det är dom väl? Svarta till en jeanskjol. Haha, jag inser hur out of style mina vår/sommar kläder är just nu, men är man fattig och hellre vill lägga de pengarna på resor och roligheter så får man klara sig på det lilla man har kvar.  
Nej, nu ska jag fortsätta att packa! Bah!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0