Onsdag 16 mars



Måste bara älska att vara 21! Äntligen kan man sitta med tjejerna i baren och dricka någonting annat än vatten ;)
Vi hade ett au pair möte ikväll, och nej det var inte att hänga i en bar ;)
Vi skulle bowla, men bowlingen var full, så vi drog till UNO:s för att ha en förrätt och dricka något, som icethe eller något.
Efteråt bestämde sig jag, Marina och Natalina för att stanna kvar och hänga i baren lite, liksom vart skulle vi annars göra? Klockan ar nio. Men det var en trevlig kväll, och Elisa och Richarda ska åka till Las Vegas några dagar under veckan då jag är där med min familj. Så jag tänkte fråga om jag en kväll eller dag skulle kunna träffa dem i några timmar :) Lite ledigt så att säga. Neeeeej mamma, jag tänker inte dra ut hela tiden med dom, men en kväll hade varit lite trevligt att komma ifrån lite!


Minns ni kossan som jag målade för ett bra tag sedan? Ja, vi fick tillbaka dem idag :) Såhär fina var min och Marinas kor :) De andra hade gjort lite andra saker ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det låter väl trevligt att få vara där med kompisare en kväll. Varför skulle jag ha något emot det?

Söta kor. :)

2011-03-17 @ 14:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0