Oh man!

Jag vet inte om jag precis gjorde något dumt eller inte. Marina ringde mig, vi har nämligen båda semesterdagar kvar, och sa att hon hittat ett jättebilligt flyg till Miami för 6 nätter. Hon hade även hittat ett billigt hostel och så frågade hon mig om jag ville åka. Bara på en slapp och sol semester för att använda våra semesterdagar och komma iväg lite. Hm, tänkte jag och räknade på mina besparingar och fonder och krediter. Jo, om vi lever på nudlar så har jag nog råd med det. Flyg och hostel var mycket billigare än Memphis, av någon anledning, (Jag skulle åka till Memphis egentligen, men pga skatteproblem och asdyra flygbiljett gick det inte). Nu har skattepengaproblemet löst sig lite och flyg och hostel gick inte på lika mkt pengar, så nu ska jag till Miami, South Beach. Boendet ska vi kanske inte tala om? Ett åtta manna sovrum, bara tjejer såklart, och rätt nära stranden. Ska säkert bli jätte härligt! Hoppas bara att dom där andra 6 tjejerna är roliga.
Och angående min ekonimi! Jag tänker vinna massor i Las Vegas ;)

Och jag vet att jag ska dit igen, men den andra gången så satsar vi mera på att åka till Key West. Tråkig jag är som åker till samma ställe, men det var vad vi hade råd med! Och jag känner mig gansak nöjd med USA när min resemånad sen är klar :)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

va roligt att du ska dit igen! säkert jättehärligt! så lyx med ett tjej-rum! I europa får man dela med vem och vad som helst :P jag delade med bara killar...kändes si sådär, men de skötte sig o var snälla ändå ;) vilka äventyr du har planerade nu :D hoppas det löser sig med allt det ekonomiska bara :)

2011-03-04 @ 13:18:40
URL: http://thepinkmonsteramongus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0