Min torsdag so far

Provet gick bra, om man bortser från hjärnsläppet som jag drabbades av typ hela tiden. Jag såg liksom svaren och bilderna i mitt huvud, men jag kunde inte få fram dem! Huh! Det var rätt jobbig. Sitta i webbcam med en person som man aldrig träffat förut och sen bli förhörd. Det var ju lite lättare med lärarna som man hade i skolan, dom kände man och de vet ju lite mer, genom svar på lektioner osv. Aja, det gick rätt bra ändå och jag failade inte.
Efteråt drog jag en sväng till banken. Dollarn har ju gått ner, så jag räknade ut att jag skulle kunna ta ut 6000, och få 920 dollar. När jag kommer hem igen ser jag att jag har tagit ut 5800 från mitt svenska konto. Då har dollarn gått ner IGEN på bara en timme, så jag hade kunnat få 950 dollar istället! Pfft! Nåja, lika bra. Blev det bara mer pengar kvar på det svenska nu istället ;)
Nu sitter jag i alla fall här och plugga på psykologin som jag hoppas avsluta snart den med. Maan, så seg jag är!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0