Mars 22

Det blev barnkalas i söndags med. Natalinas ungar fylde 3 och 1 år, så jag och Marina var välkommna över för att göra ansiktsmålning på ungarna.
Har aldrig sett så många 1 -4 åringar på en och samma gång, förutom när jag var på dagiset och jobbade lite. Herre gud! Och vilken energi dom fick av tårtan sen, de sprang runt och skrek och lekte hela dagen, medan jag, Marina och Natalina satt med de andra föräldrarna och undrade hur fan de orkade!
Efteråt så körde jag och Marina med ringande öron till Chilis och käkade lite. Vart en rätt lugn helg, men det var faktiskt rätt härligt ändå.
Igår gjorde jag inte heller så mycket. Tråkiga måndag. Ashley hade dessutom fotbolls uttagning, första dagen av tre, så igår, idag och imorgon ska jag hämta upp henne vid 5. Jag har ingenting emot att hon börjar spela fotboll om hon kommer in i skollaget :P haha! Men jag tror risken är liten, hon var en av dom som var längst bak när dom gjorde springövningar.


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan Rebecca!

Du verkar ju ha det skit trevligt i USA!



Jag tänkte höra om du kanske vore intresserad av att maila med mig, för jag har en del frågor att ställa till dig.



Ha det bra! // Katja

2011-03-22 @ 17:16:21
URL: http://katjasv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0