Lite shopping

Det åskar ute igen. Roligt, roligt...
Jag köpte två bikinis idag! Jätte glad! Var lite på impuls, eller ja.. jag behövde visserligen en ny bikini, och imorse fick jag sådan lust att bara dra till malet och köpa en. Satt liksom och klickade igenom Victoria´s Secrets hemsida, men där är ju grejen att jag inte kan prova dem...
Så jag åkte till Aeri och hittade två snygga bikinitoppar, sen körde jag hem och beställde två underdelar från VS:s hemsida, hehe. För underdelarna bör ju passa. Aeri hade bara sådanna som man knyter i sidan, och jag tycker sånna underdelar är för mera slimmade människor ;)
Nu hoppas jag bara att topparna sitter bra i vattnet med. Aja, det märker jag väl om en vecka...

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0