Jobbiga dag idag...

Idag jobbar jag bara 20 minuter. Ashley ska nämligen åka hem till en kompis efter skolan, så jag behöver inte anstränga mig så mycket i eftermiddag.
Så vad gjorde jag då? Jag tänkte att nu jäklar ska jag till gymmet, var där igår kväll med, men icke då! Tänkte vila i 20 minuter i min sköna säng, vilket resulterade i att jag vaknade upp nu klockan elva! Aja, jag ska släpa ut hunden i det fina vårvädret. Från ösregn till solsken på bara en timme, den chansen missar man inte!
Förresten allihopa! :D Jag sökte till en skola igår! En folkhögskola, och det känns riktigt roligt! Nu hoppas jag bara på att jag kommer in! I så fall så kommer jag att läsa designer och lära mig de designerprogram som jag måste kunna för att söka in till Malmö högskola Grafisk designer. Dessutom kommer jag väl förhoppningsvis att inse ifall detta är vad jag vill göra eller inte.
Nu vet ni det!
Ha en bra dag! Hör att det blåser en massa i Sverige, elelr ja Skåne.

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Leif Höwing

Blåser???? Det är bara som vanligt....lite bris he he

2011-03-16 @ 18:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0