In Boston...

Bussjäveln var tidig, så halv sex anlände vi i Boston! Skulle ha kommit klockan sju! Svin kallt är här oxå, så just nu sitter vi på Starbucks och väntar på att solen ska gå upp och tina upp staden lite. Just nu känner jag mig inte så trött heller, men i eftermiddag kommer jag nog att vara helt död. Aldrig mer att jag åker buss över natten! Haha!
Men i alla fall så verkar staden fin :) Och jag ska itne gråta allt för mycket över att jag glömde min mössa i all hast igår när vi lämnade Virginia.
En possitiv sak med bussresan var väl att jag och Natalina lyckades haffa de  två bästa sätena i hela bussen, det var nämligen två säten som var bakåtvända, så att man sitte mitt emot varandra. Så där satt jag och Natalina och hade all världens benutrymme och kunde halvligga ner, medan Marina och Pilvi satt i sätena bredvid oss och suckade. Men helt ärligt, jag och Natalina har långa ben, så jag tycker att vi har första tjing på benutrymmet!
Och ja, nämde jag att jag lämnade min mobil hemma? Japp. I bilen halvvägs till tunnelbanan klagar jag över att jag säkert glömt någonting, och mycket riktigt så går min telefon inte att hitta! Bra Rebecca!
Nej, nu är klockan snart åtta och affärer ska väl öppna! Nu gör vi denna dagen till en bra dag :)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0