I´m going to Miami

Jag säger härmed hej då och ha en trevlig vecka! Jag och Marina sticker nämligen till Miami imorgon och tänker spendera nagra varma dagar nere i värmen!
Var kompis Cristina kom tillbaka idag och sa att det är jätte härligt,men att de stängde stränderna ibland för hajarna. Brr, hajar! Hoppas att vi inte stöter pa nagra! Men vi simmar nog inte sa langt ut! Dessutom, stänger dom i sa fall hela stranden sa att man itne kanga ner överhuvud taget, eller att man bara inte kan bada? Fast, folk är ju dumma ibland.
Som sagt! Ha en trevlig vecka sa hörs vi pa tisdag! Eller innan, om det finns datorer. Men jag är pa semester, hehe. Förrsten, A:et med ett o över finns inte pa Marinas dator. Vi ska ta en taxi kl 4 imorogn, sa jag sover hos henne!
So long!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det så trevligt.

2011-03-30 @ 10:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0