Helloooo Cooper!

Säg hej till den nyaste familjemedlemmen; COOPER! :D I lördags, då jag sprang runder och frös half ihjäl i Boston, så åkte mina värdföräldrar och köpte en ny liten hund. Jag visste såklart om detta, eftersom jag är den som just nu sitter hemma och tar hand om den lille skiten ;)
Så igår morse när jag kom hem från Boston kom där en liten fis springandes efter Daisy och blygt sniffade på mina ben. Han är en kaxig liten en, när han väl lärt känna oss, och hela morgonen har han sovit gott i mitt knä och busat med Daisy.
Bara ännu ett ansikte att lära känna och säga adjö till om ett par månader...

Daisy ger mig blicker varje gång jag busar, leker och gosar med honom... Daisy kommer alltid att vara min favorit, men just nu måste lille Cooper tas om hand. Det var btw jag som kom på namnet ;)  



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh så söt

2011-03-28 @ 20:53:54
Postat av: Anonym

Söt han är! Jag kommer och hälsa rpå juni och juli :) ! Hur länge stannar du förresten ?

2011-03-28 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0