Hejdå Virginia

Nu ska jag sova, hoppas att jag somnar direkt!
Ikväll firade jag min födelsedag med familjen! Jag fick en ipod nano av Jamie, en tough, och så myndighetspengar av mina värdförädrar. Jag fick även ett gulligt kort av Ashley, med en hamster som sjöng :)
Nej, nu är jag jätte trött och jag vill verkligen försöka få lite sömn innan jag ska upp halv fyra! Jisses, planet går klockan 6 och så ska jag parkera osv innan! Huh, hopppas att jag kan somna gott på planet!
Men vi hörs på fredag! Då jag har återhämtat mig! ;) KOmmer hem på torsdag mitt i natten xD Jäkligt bra tider vi fick alltså, höhö.

Såhär ser säkert jag ut imorgon. Minus toffiffeen
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Rosa

Grattis :) // Ros-marie

2011-03-09 @ 09:33:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0