Fredag

Imorse så körde jag Natalina och hennes kompisar till Metron. Jisses, hon har kompisar som löser av varandra verkar det som... När jag kom tillbaka igen körde jag över till Sarah. Tog med mig Daisy och sedan gick vi en långpromenad i den kalla solen. Det var jättehärligt! Pratade om New Orleans, framtiden och en massa andra saker.
Sen visade det sig att Sarah inte behövde jobba klockan 12, så vi körde till malet. Jag skulle hämta upp en sak, så hon kompanerade mig. Vi gick för att käka taco bell, och påvägen stannade hon i ett av dom stånden som är mitt i gången genon malet. Detta sålde platt tånger, och hon gick bara fram och sa "Åh, vad gullig!" Till en liten lugg plattång. Självklart flyger killen som jobbar där upp ur stolen och börjar styla hennes hår och prata på om hur bra produkten är och hur vi söta tjejer med fin stil måste ha dessa etc. Jag började skratta. Jag hade håret i en hästsvans bak på huvudet, knappt något smink, mjukisbyxor, en lång t-shirt i en blå nyans, och en tjocktröja i en annan blånyans över. Knappast något vacker klädval! Men vi skulle ju bara powewalka ;)
Jaja, det slutade med att Sarah köpte en för 100 dollar, en "speciell deal bara för oss", eftersom den från början kostade 250.
Ett minne att Sofia har köpt en liknande, och även betalat mindre. Höööhööö!
Nej, nu ska jag och Sarah fjanta oss lite med min världmammas New Orleans masker och planera lite till inför resan!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0