Bye Nola!

I´m back!
Hallå! Nu är jag äntligen hemma från New Orleans! Äntligen för att jag hatar att flyga med dryga, långa mellanlandningar. Annars hade jag gärna bosat mig nere i Louisiana! New Orleans var jätte roligt! Mardi Gras var hur häftigt som helst och jag och Sarah vart lite smått berusade hela tiden. Kan ju börja med att nämna att vi drack vin till frukosten. Aja, andra dagen drack jag i alla fall lagligt! Japp, jag har nyss svarat på 110 grattulationer på min facebook! Jag är numera 21 och behöver inte be mina kompisar att smuggla drinkar åt mig!
Nej, nu är klockan rent för mycket och jag har en massa saker att göra imorgon. Sova bort hela fredagen efter denna resan går nog inte så bra.
God natt! Huh, ska upp om 5,5 timmar igen.
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Grattis igen miss numera laglig ;) verkar som om du haft the time of your life i new orleans! ser fram emot o skypa med dig snart igen o få reda på alla detaljer ;) kanske måndag igen?? puss

2011-03-11 @ 12:57:03
URL: http://thepinkmonsteramongus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0