Brev brev, det kom ett brev

Ringde precis en ivrig mamma. Jag hade nämligen fått ett brev från skolan jag sökt. Lite tidigt för intagningsbesked kanske, men hon har fått stränga order på att inte öppna några viktiga brev utan mig sittandes framför datorn på andra sidan Atlanten. Viktiga brev så som antagningsbesked, jobb besked och andra kul saker. Deklarationer och räkningar får hon mer än gärna öppna!
 I alla fall så var det en kallelse på intagningsinverju. Det var tre olika datum, ett i Mars, ett i April och ett i Maj. Då jag kommer hem i Juni, så fungerade inget av dessa datum. Men, om jag absolut inte kunde komma till skolan, så var telefon ett alternativ. Så ett mail är iväg skickat och jag hoppas på ett possitivt svar angående en skypedate, sen ska jag bara hålla tummarna på att jag kommer in! Förmodligen får jag väl beskedet i sommar, eftersom sista intervjudatumet är i Maj.

Lägger upp en bild där jag matar Julias björn mitt i natten efter en vild partynatt! Inte för att det har att göra med texten, utan mer för att jag saknar Julias björn, Julia och sommaren som vi alla hade :P
 
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fin du var i håret där! :)

2011-03-24 @ 02:50:21
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0